Klar...äntligen !

Fy fan va jobbigt det har varit (:
Jag har kört 10-11maskiner av alla skön blandning av tvätt som fanns över allt.
Disken var ju dock inte allt för jobbig och inte att göra fint i köket heller men det var fan inte kul att dammsuga och torka golven...fan va ont det gör i ryggen helt sjukt !!

Fast min dag blev bra mycket bättre nu när sambon nyss kom hem och vi sitter nu och fikar i soffan...hoppas dock på att han ger mig lite massage ikväll, tror nog att han också skulle behöva det eftersom han känner av klättringen igår.
Mer än så kan jag inte påstå att det hänt idag. Regnade också under dom sista maskinerna så min promenad blev inte av, men det får bli imorgon istället.
Hoppas också på att jag ska träffa min kära syster imorgon då hon inte vet när det bär av igen på alla jobb runt om i världen. Fan va glad jag är för henne att hon fick det jobbet, men det är mindre kul att hennes telefon och dator plingar och låter hela tiden då hon nu är en väldigt eftertraktad kvinna från alla världens hörn.

Nej nu blir det att bara ligga och ha det bra här i soffan innan det är dags att göra en massa annat här hemma och kroppen orkar knappt med att läsa och skriva här mera så bye bye =)


ofie

hej gumman tack f;r ditt fina inl'gg! jag jobbar s ajag kan inte skriva s[ mkt nu men adressen hit ar



sofie berner @ asylum hostel

149 grafton street cairns 4870, australia



skriver snart pusssssssss :)


Blogg: http://sofie.travelblogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR