yrsel, illamående och svettningar.

Dom tre orden kan mer eller mindre beskriva hela min dag!
Den här dagen har verkligen varit helt jävla hemsk.. Det går verkligen inte att beskriva hur jobbigt det är att vad man än gör, liten som stor rörelse tro att nu ramlar jag, nu faller jag. Jag har verkligen mådd riktigt dåligt i kroppen såklart men ännu mer psykiskt idag pga detta.

Det är nog mer jobbigt att inte veta vad det beror på eller varför det händer och kan jag egentligen göra något åt det eller inte ?! Jag ringde min mor med paniken lite i halsen (som alltid när något händer mig) men vi vart inte direkt klokare av att vi inte vet vad det kan bero på. Men jag har försökt att äta och dricka som vanligt fast det inte alls vill utan kommit upp en gång imorse. Men resten av dagen har maten varit kvar i kroppen.
Jag har vilat och sovit under dagen men det har inte gjort det bättre heller. Mitt på dagen var det dock lättare att vara uppe längre stunder och röra på sig. Måste nog erkänna att det värsta av allt var nog att lägga sig ned igen eller sätta sig i soffan efter att man varit uppe och rört sig, då smäller det verkligen till och allt snurrar och illamåendet tar nästan över allt. Vad är det som händer egentligen ?!

Dock har det varit lite positiva saker som hänt idag då jag äntligen skickade in en kurs till skolan och efter inte ens 2timmar fick jag tillbaka alla 7uppgifter och läste med glädje och ett leende på läpparna att jag fick 6VG och 1MVG och slutbetyg VG i kursen... Jag måste verkligen tacka min mamma så otroligt mycket som verkligen har varit mitt bollplank, min rättare och min kontroll person innan allt har lämnats in. Hon har även kommit med tips, råd och egna funderingar som gjort allt bättre. Jag är dig evigt tacksam mamsen för allt du gör för mig!! <3
Nu är det bara att bita ihop och göra klart dom andra 3kurserna och hoppas det går lika bra där och att resultaten av allt mitt slit verkligen lönar sig och jag stolt kan bli klar snart (:
Dock är jag klar i juni men ändå, bättre sent än aldrig, sedan får vi se vad livet har i väntan för min del, hehe.

Imorgon ska jag iväg till min gyn på återbesök för att se till att den hatiska cystan har minskat (vilket den verkligen borde då jag inte haft ont) vilket vi verkligen hoppas på för annars får vi se vad nästa steg blir. Men så långt tänker jag inte tänka på nu för då blir jag bara knäpp. Men vi återkommer imorgon eller på torsdag när jag orkar skriva igen.

Träningen på torsdag eller fredag blir inte heller av utan den kommer bli av nästa vecka då vi inte kunde få en intro denna vecka.. Men för mig gör det inget eftersom jag kanske ska med och bouldra på lördag och då kan jag ju inte ha träningsvärk (: Men jag ser verkligen fram emot båda passen och hoppas att jag gillar klättring så jag och älskade sambon kan åka och träna tillsammans ibland =)

Nej nu är det på tok för jobbigt att koncentrera sig och hålla fokus på texten jag skriver så nu blir det nog att fika lite så jag får i mig lite mer vätska och mat innan nattens sömn som kommer göra mig bättre än vad jag varit på länge (hoppas vi på iaf) Så hoppas eran tisdag varit bättre och ha en fortsat trevlig kväll !

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR