Varför ?!

Varför ska allt tråkigt och jobbigt hända just mina familj ?!
Räcker det inte snart... Jag börjar bli trött på att må dåligt, bli nere och ledsen nu. Det känns verkligen inte alls bra att det händer oss, varken just nu eller överhuvudtaget.  Det känns som att någon gång borde det ju ta slut med alla tråkiga saker och alla vistelser på sjukhus och allt. Men icke.
Jag vill bara ge upp men det kan jag inte. Jag vill bara att mina nära och kära ska bli bra, att allt bara tar ett slut. Jag känner att snart rinner allt över och vad gör jag då ?!

Jag hoppas aldrig att någon jag älskar eller som såtr mig nära ska behöva gå igenom allt detta med sina familjer. Nu ska det fan i mig få ett slut. Om det så är det sista jag ska kämpa för !!!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR