träningen.

Jag är helt slut i överkroppen efter ett pass på gymmet. Det är helt otroligt hur jävla trött man kan bli efter 2fjytiga timmar. Men det kanske är bra det också, för idag blev det lite tyngre och lite jobbigare. Dels la vi till lite vikter och sedan la vi även till en ny maskin. Den va grymt jobbig men skön (:

Forma i kallhäll är verkligen toppen toppen bra. Trivs och det är riktigt bra personal som jobbar där och vid minsta lilla fråga så slutar det ofta med prat i minuter om allt som har med träning och kost att göra. Så man får otroligt mycket information om man bara visar lite intresse.

Det blev även lite uppskrivning på olika kurser och pass idag. Så på torsdag kommer vi börja med power yoga för att sedan börja med core, mer styrketräning, thai boxning och lite annat från och med nästa vecka ! Det tror jag verkligen kommer bli grymt, och jag hoppas att resultaten kommer att visa sig. Även fast det börjar kännas bra i kroppen igen och jag måste nog säga att jag sover lite bättre nu för tiden igen så det känns ernorm mycket värt det med 2timmar i gymmet. Sen att få en mera tajt och slimad kropp skadar ju inte direkt (:

Som alltid tackar jag Johanna som följer med och ger dom där små sparkarna i rumpan när man inte riktigt orkar och får en att stå ut lite till. Någon som jag också har grymt kul tillsammans med och det blir en hel del prat och skratt när vi väl tränar (utanför också på fritiden såklart) men det är ett riktigt stort plus att hon är med !!!!

Nu väntar vi bara på att lasagnen ska bli klar så man kan få i sig lite mat också..Sedan väntar en film hoppas jag, om nu karln har fixat klart allt snart med nya leksaken. Han har ju gått och köpt en A.C Ryan box. En HD media spelare typ med enkelt språk för oss som inte riktigt förstår oss på alla dessa prylar :) Jag har fått honom att gå med på att vi ska se P.S I love you... Ska bli grymt !!! :)

Nej, dags för mat !
Tips på morgondagens middag någon? :p

xoxo


Laila

härligt :D


Blogg: http://lailaaziz.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR