Träning och en nystart.

Nu är jag en stolt ägare av ett gym kort och nu ska det bli liv i luckan. Jag har lovat sambon (lite dumt kanske) att det blir drygt 2-3 träningar i veckan. Ja vi får väl se hur det går med detta sen :P Kortet är dock på 3månader bara men eftersom jag ändå är i thailand under feb så gör det inget att kortet inte gäller då, sen är det bara att ordna med en längre tid. Vi får se hur länge det blir den gången !
Men det ska bli otroligt skönt om jag ska vara ärlig. Det är så himla tråkigt att bara sitta här hemma under dagarna så detta blir nog bra både för min kropp och hälsan. Hoppas även på att mina sömnproblem kanske blir lite bättre av detta också !!!!
Pluset med detta är att jag kommer ha bästa johanna vid min sida under träningarna (kanske inte alla men dom flesta iaf) och det kommer nog verkligen pusha mig lite mera och göra allt lite roligare (:

Och så va dom pengarna slut kan jag ju berätta också. Men det får väl gå för denna månad, nu får jag ju iaf röra på mig mera och kanske bli lite finare och bättre :p
Även fast min sambo säger så mycket fint så kan man ju alltid bli lite finare för honom och självklart mest för min egen skull då jag klaga lite på sista tiden så nu ska vi se på underverk mina vänner. Hoppas jag iaf, hehe.

Nej nu måste jag verkligen ta hand om maten och inte sitta här så jag återkommer när var hur jag varit på första träningspasset som jag ska göra med grunadren och ägaren av stället då vi får tips och lägger upp mitt egna lilla tränings schema...det ska bli grymt !!!!!!

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR