Te-mys

Sitter inlindad i filten och dricker ett riktigt gott varmt te för stunden.
Var ute på en liten promenad för att köpa bröd för ett tag sedan och det var fan äckligt jävla kallt ute. Det var verkligen inte skönt alls och det blåser hemska vindar och är snor halt. Va fan hände med sommaren, solen, det gröna och det härliga ?!

Jag tycker verkligen verkligen inte alls om det här kalla, hemska, mörka och fan inte all snö. Det är ju nu man inte ska vara i sverige. Det är nu jag vill åka, inte om 68dagar. NU !! Usch va jag ogillar detta som vi alla kallar vinter. Karln älskar det och blev som ett litet barn så fort första snön kom och vill ha alla fönster och dörrar öppna för att välkomna kylan in. Vilket gör allt värre. Det är så fruktansvärt jävla kallt. Tvi tvi tvi.

Så jag har tänkt ut att om jag stannar inne, helst under täcket eller filten i kanske 50-60 dagar så kanske jag slipper denna vinter också och håller mig varm och skön. Så det kommer bli mycket te och mys för mig del framöver om jag ska klara denna vinter. Men det ska jag nog klara av, hoppas jag iaf !!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR