Suck.

Och där klantade jag mig...
Bra helena, duktigt.. Nu spärrade jag mitt visa kort. Bara för att jag hittat ett smycke som jag ville ha ocks skulle betala. Kul. Så typiskt mig. Jaha nu är det bara att ringa dom och se hur jag ska lösa det över telefon då jag inte kommer ihåg den koden heller. Annars får jag väl bara gå till nordea imorgon da, inte för att jag orkar eller vill ta mig till jakan men vad har jag för val ?! :(

Jag borde fan byta bank så jag också kan ha ett enda kort till kortläsaren och ett kort som jag betalar ute med, som smabon har. Alla dessa koder ställer verkligen till det för mig och jag som skulle handla lite på vägen hem från gymmet imorgon...

Nu kan jag inget annat än att skratta och det ska bli intressant att se vad som händer nu :)
Hoppas jag inte behöver vänta för länge på det nya kortet sen !!


Annars har jag haft en jätte bra kväll med lite mys och god mat med älsklingen. Jag har inte haft speciellt ont idag eller ikväll också så det känns riktigt bra. Funderar på att ta ett varmt bad idag också eller om jag ska få karln att vi ska se en film eller något annat trevligt innan vi ska sova. Dock trro jag att vi kommer fortsätta sitta framför varsin dator i varsin del av soffan. Just nu verkar det bli det sista då han satte sig till rätta med datorn i knät nu :)

Så jag går väl och gör lite te istället :p

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR