Skolan.

Äntligen har jag nu fått tillbaka de 5uppgifterna i etik och livsfrågors kursen !
Det blev otroligt bra och trevliga svar och kommentarer från min lärare och riktigt bra betyg. Jag fick totalt 4mvg och 1vg på mina uppgifter. Jag fick även slutbetyget mvg i kursen. Det känns riktigt riktigt bra nu.

Den här kursen har verkligen inte varit lätt för mig och gjort mig arg och irriterad flera flera gånger. Ja, frågrona kanske är lätta när man tittar på dom lite snabbt men för lilla mig har dom inte varit roliga, ingen uppgift den här terminen har direkt varit rolig, men lite lättare har en del varit.

Men jag måste tack sambon, johanna och min älskade mamma som verkligen har hjälpt mig med flera uppgifter. Dom har varit mina bollplank, varit dom som svarat på mina konstiga frågor när jag inte riktigt förstår vad det är jag ska göra, dom kommer med hjälpande tankar, tips och råd. Dom hjälper mig leta fakta som jag kan använda mig utav och dom har rättat och små putsat på mina uppgifter. Det har verkligen varit otroligt skönt att veta att jag alltid kan vända mig till er och ni hjälper mig med det ni kan. Utan er hade jag nog inte klarat alla dessa uppgifter och kurser med den otroliga glansen som jag har gjort !! Tusen tusen och åter tusen tack till er <3

Så nu har jag inte mycket kvar att göra, jag är inne i slutfasen och jag har 1½ uppgift kvar innan jag kan gå på jullov och det känns otroligt skönt. Jag hoppas verkligen att jag snart snart snart kommer bli klar så jag kan ladda alla mina geniknölar och fingrar inför nästa termin :D

Såhär långt har jag gjort helt okej ifrån mig, se själva :

Termin1:
Vård och omsorgsarbete - MVG
Arbetsmiljö och säkerhet - MVG
Människan socialt och kulturellt - MVG
(Medicinsk grundkurs - VG - från en tidiagre kurs jag tog nov/dec 09)

Termin2:
Omvårdnad - VG
Etik och livsfrågor - MVG
Psykologi A - (½ uppgift kvar att göra)
Social omsorg - (en uppgift kvar att göra)

Sen kommer ju den sista terminen med kurserna: Handledning, Psykiatri, Vårdpedagogik & Rehabilitering och habilitering. Det kommer bli en riktigt rolig termin tror jag, men jag har en känsla av att det kommer bli otroligt mycket för mig att göra. Men ser fram emot det väldigt mycket, då jag snart är framme och klar med denna utbildning :)

Stolt över mig själv för att jag har klarat det så otroligt bra !!!!!
xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR