sjukdom ?!

Är det så att vi kanske börjar bli sjuka här hemma ?!

Möjligheten finns och det känns så. Det är svin kallt i alla rum tycker vi men ändå visar termostaten att det är 21,8 just nu. Jag sitter med tjocktröja under filten och fryser. Mina axlar, hals, bröstkort och överarmar är dock galet varma och gör att jag inte vill sitta under filten men när den försvinner blir det för kallt igen.
Även huvudet värker och jag är trött och seg i kroppen och tankarna.

Jag orkar inte hålla upp ögonlocken längre, eller känslan är så iaf. Det känns även som att vi både kanske kan ha en början på en feber också. Jag hoppas verkligen inte att vi blir sjuka, för jag vill verkligen inte vara det just nu. Men det skulle ju inte vara så konstigt om vi blir det då det är sådant här hemskt väder ute !!!!

Kanske är en bra idé som jag skrev tidigare igår om att jag borde lägga mig under täcket och ligga där tills vi drar så jag slipper detta väder och kanske möjligheten att hålla mig frisk. Men man kanske inte ska begära allt för mkt egentligen. Bara bita ihop och gilla läget.

Så typiskt bara att man alltid ska bli sjuk när första snön verkligen lagt sig. Säger det igen, hatar verkligen allt som har med snön och vintern att göra !!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR