Pysseldag.

Åh jag längtar. Bästa johanna och jag har nu planerat i några timmar att vi ska ha en pyssel och bak dag nu innan jul. Det ska bli otroligt roligt faktiskt. Bara hoppas att hon blir frisk snart. Vill träffa henne, prata skit och dricka allt för mycket kaffe :)
Vi kommer baka lite goda lussebullar och andra godis bitar, riktigt än berättar jag inte vad vi varken kommer baka eller pyssla med, bilder och info kommer vid närmare tillfälle.
Men det kommer bli grymt. Tror verkligen att våra små julklappar kommer uppskattas och att våra andra saker vi gör kommer bli jätte bra.

Om vi inte toalt misslyckas och spränger köket i luften. Men det tror jag verkligen inte att vi kommer göra. Ser verkligen fram emot detta nu och blir bara mer och mer sprallig när vi kommer på nya pyssel saker och jag tror att våran dag nu är inne på en hel helg, det är mycket vi vill göra och jag tror kanske inte en dag räcker, men det gör ju inget om jag får en hel helg med henne !!!

Åh va glad jag är nu :)
Även fast jag nyss fick bädda ner karln i sängen och säga god natt till honom. Han mår inte bra så han fick ligga där inne så får väl kolla till honom snart så han itne gör något annat än att sova :p

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR