Plugg, kaffe och träning.

Det är väl mer eller mindre dom 3sakerna som stod på mitt schema idag. Fick ett "schema" av sambon igår som han satt och klurade på, dock inte renskrivit det än, men jag tror ändå inte att jag kommer kunna följa det. Jag kommer inte orka gå upp kl6varje dag bara för att fika och plugga någon liten timme innan jag tydligen ska träna varje dag.
Jag vet inte riktigt hur han tänkte när han gjorde det schemat men vi får väl hoppas att det bara stannar där vid en god tanke från hans sida =)

Men idag iaf är det träning vid 17tiden som gäller. Det ska bli riktigt skönt att både få träna och träffa johanna igen efter att hon varit i skåne sedan i onsdags. Så nu kommer vi köra gärnet igen och senare funderar jag på att boka upp lite klasser också, men vi får se vad som finns och vad jag orkar göra :p Ska iaf skriva upp mig på en helgs thaiboxning. Så sjukt kul !

Jag är redan trött igen på plugget efter nytäningen jag fick när jag fick mitt MVG. Det är så otroligt tråkigt och jag stör mig på att jag bara sitter ensam hemma också och gör allt. Men det kan jag inte riktigt göra något åt, så det får väl vara så den sista månaden innan jag är klar. Men jag hatar verkligen kursen, etik och livsfrågor. Den är så otroligt tråkig och jobbig. Men det är bara bita ihop.

Nej lunchen vart inte alls god eller något speciellt och jag börjar redan känna mig lite hungrig igen så nu blir det mera kaffe, någon macka och sedan lite mera plugg innan jag ska iväg. Juste, måste laga mat innan jag drar också så karln kan stoppa in lasagnen i ugnen när jag är påväg hem igen. Usch va jobbigt det blev bara för det nu :) Men men bara hoppas han hinner kommer hem innan jag går så jag kan få några kramar och pussar.
Nu är kaffet klart så nu slutar vi med allt prat utan någon mening!!

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR