pepp ?! men även tack !

Någon som känner sig lite sugen på att ge mig några ton med lite pepp inför veckan som kommer ?!
Känns verkligen som att jag kommer behöva det då jag nu kanske borde lägga på ett litet kol på skolarbetet så det inte bara ligger och samlar damm. Snart blir det väl ett måste och ett krav att jag klarar det också... Men den dagen kan vi ta då =) Väldigt glad att jag fick tillbaka slutbetyget i en kurs nu från förra terminen iaf. Jag fick ju lägga min praktik under denna termin istället så betyget lades på is under tiden men nu kom det tillbaka i form av MVG, vilket gjorde mig otroligt glad, för jag har verkligen kämpat under just den kursen och praktiken för det betyget. Så det satt fint att jag fick ett sådant fint betyg !!

Skulle ifs behöva lite pepp för träningen också, för inte fan kom lilla jag iväg imorse när klockan ringde. Jag orkade knappt slå upp ögonen för att stänga av mobillarmet. Känner att jag verkligen borde komma igång med träningen på riktigt igen. Det kändes ju så skönt att lägga sig på tisdagskvällen och med tanke på hur jag egentligen sover, eller snarare sagt hur jag inte sover kanske det är bra för mig att träna, röra på mig och allt sånt. Tror också att jag gör min smabo glad, han tycker det är lite tråkigt att jag bara sitter framför en dator i soffan hela dagarna. Visst det måste jag för att plugga, men någon timme här eller där kan jag alltid ta mig till gymmet och träna. Så ska fan ladda mp3n med en massa ny musik med en massa fart och bara försvinna in i musikens värld och träna några timmar/gånger i veckan som kommer. -peppar peppar-

Jo, filmen igår.. Saw 3d... Den var bra, men inte alls så läskig som folk ville få en att tro. Jag tror vi alla fyra var lite besvikna av den men ändå tror jag vi alla tyckte den var bra. Det var en del folk på bion och det var väl en stämning som det alltid är på bio och alltid folk som inte lärt sig att man inte bara har godis och påsar som låter så in åt helvete mycket. Va e det för fel på folk som köper ton med prassel godis?!
Själva grejen med att denna film var i 3d var ju inte speciellt alls. Det var bara lite i början som var lite häftigt när det kom blod och blodstänk men sedan under filmen tycker vi att det bara var texten som stod ut liksom inget mera. Så det var ju lite tråkigt... Det var ju inte alls samma upplevelse som när jag såg Avatar, men den filmen kanske man inte kan jämföra andra filmer med kom jag på :)

DAGENS ROS(OR)
Jag vill tacka mamma för en helt otroligt bra dag på mat mässan igår !!!! Det var verkligen otroligt kul och vi prövade en massa olika viner, öl, ost, fisk, godis och annat smått och gott. Lite synd att det blev tråkiga nyheter under våran dag men jag hade riktigt riktigt trevligt och jag vill tacka dig TUSEN ggr mamma för denna dag.

Jag vill även tacka min sambo som ställer upp som han gör när jag och min familj verkligen behöver något. Han är en räddande ängel i nöden som kommer på sin vita häst :P nä men han ska ha ett otroligt stort tack som finns där när jag behöver honom och för att han är så omtänksam och hjälpsam mot min familj. Jag älskar dig så otroligt mycket Jocke <3

Jag vill skicka några tankar, rosor och tack till pappa också. Jag hoppas allt går bra och jag hoppas verkligen att du får komma hem snart igen !!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR