kökskaos.

Åh jag hatar verkligen att gå in i köket idag.. Det är kaos där, ett rent bombnedslag och jag har verkligen inte lust att ta hand om det idag. Men tyvärr så måste jag ju det eftersom sambon kommer hem med en "ny" diskmaskin idag från jobbet eftersom våran totalt dog. Bara dog helt enkelt. Använde den på förmiddagen och då märkte vi att den kanske inte mår så jätte bra, men det har den inte gjort på ett tag men inget mera sen fick sambon den att inte funka mera.
Sedan borde jag även städa i köket då vi bara lagt saker överallt hela tiden och nu börjar all yta ta slut. Men får göra allt sånt när jag vet vart vi ska ha diskmaskinen och allt sådant när han kommer hem med den. Jag känner inte ens för att gå till något annat rum i lägenheten heller bara för att då måste man gå förbi köket. Jag har verkligen inte lust eller ork att ta tag i allt detta nu..

Sen ska jag få ett par nya kaffe koppar också när han kommer hem :) vilket gör att jag ser allt detta på ett lite bättre sätt, hehe. Hoppas dom är fina bara. Så ikväll bor det nog tok städning av köket och jag hoppas det håller sig längre än 2dagar som vanligt här hemma.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR