käftsmäll och fläskläpp.

Jag är nyfiken på att få reda hur fan jag och min sambo sover egentligen. Det är inte första gången jag vaknar av att jag får en smäll, en armbåge eller ett knä lite här och där av honom. Men det är fan första och sista gången hoppas jag att jag vaknar med en fläskläpp efter en smäll :)
Ändå är det lite komiskt då folk i alla mina år säger att jag inte är den som brukar ligga still när jag sover, men jag har tydligen möt min överman !
Men jag älskar honom lika mycket oavsett smällarna, dom är ju inte så kraftiga egentligen, men besvärliga och jobba för stunden då jag alltid vaknar till av dom. Han har ju ändå fått några av mig med, men betydligt förre än dom jag fått. Sen funderar jag på om det snart inte är dags att köpa en större säng så han kan leva ut sina nu vilda drömmar utan att störa mig så mycket. Men det får det nog bli efter att vi kommer hem från resan och när stambytet är klart...
Men det är inte skönt att gå runt med en pulserande läpp som gör ont, tur att det jag bara ska sitta hemma och plugga idag inte umgås ute bland folk :) Ja vilken härlig morgon detta blev, njae, jag tar nog tillbaka det och hoppas att jag iaf kan dricka mitt kaffe ordentligt idag, eller snarare nu !!


extra inlägg:
Jag måste bara tillägga att det är bara irriterande och onödigt att ni ens försöker vara roliga och skoja till det med att skriva saker som att anmäla honom för misshandel och grejer. Seriöst. Det han gjort några gånger i sömnen har inget med vad han tycker om mig eller hur han behandlar mig annars. Tänker inte ens förklara hur bra och fantastisk våran relation faktiskt är !
Och hustrumisshandel är verkligen inget att skämta om. Det är skrämmande att folk ens kan behandla andra personer på det sättet. Det händer överallt hela tiden och dessa offer mår otroligt dåligt av detta och vi ska inte skoja om sånt utan vi ska försöka hjälpa dessa kvinnor och även män att våga vara starka att lämna dessa omgivningar och må bra igen. Våld i hemmet överlag är bland det värsta jag vet och vi borde hjälpa dessa personer på alla tänkbara sätt vi kan och inte skämta om dessa saker !
Det är ingen ide att skriva något nedlåtande överhuvudtaget för dessa kommentarer kommer inte gå igenom !!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR