Inspiration

Inspiration flödar och jag har många många ideer på vad jag skulle vilja göra här hemma. Det har bara gått några minuter på äntligen hemma och mina ideer bara öser fram. Det är lite små saker egentligen som jag skulle vilja göra här hemma och fixa till. Vet inte alls om jag får eller om sambon gillar mina ideer (har inte direkt lagt fram dom till honom än).

Men det skulle vara så himla roligt att gå runt och små pilla och fixa och få det lite så som jag skulle vilja ha det. Och lite mer hem känsla och lite mer vi känsla här. Men vi får väl se vad jag kan göra, hehe.
Vi har ju pratat om lite möbler som vi ska fixa efter resan och bara när byrån i sovrummet kommer in på plats så kommer det göra jätte mycket och jag kommer få fixa den ytan exakt som jag vill ha det har han gått med på och jag ser fram emot det för det kommer bli så fruktansvärt fint !!!
Är ni snälla kan ni få se bild senare om några månader när det projektet väl börjar :)

Jag älskar att små pilla lite här och där när jag går runt i lägenheten och ibland fixar jag och gör om medans jag kan. Att pyssla och köpa små saker som är söta och ser bra ut lite här och där är verkligen jag. Vart jag än är hittar jag (enligt mig) små saker som, VI BARA MÅÅÅÅÅSTE HA.. men saker som vi inte alls behöver eller någonsin direkt köper ändå. Men jag ser verkligen framför mig vad jag ska ha det till och ibland när jag köper saker så blir det ändå bara liggandes. Så det är kanske därför jag inte får handla enligt sambon, men snart så :)

Jag vill göra om och det NU ! :D
Så det ska bli extra kul när jag och johanna ska julpyssla snart.
Tack för att du delar mina konstiga ideer och gillar det lika mycket som jag gör.

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR