Ingen träning.

Som sagt så blev det ingen träning för mig imorse vid 6.
Smärtan kom tillbaka under natten så jag orkade inte gå och träna när hjärtat gick upp imorse. Utan jag somnade om på några minuter och nu känns det bättre i kroppen. Jag sitter och funderar på om jag ändå inte ska gå och köpa lite bröd som jag skulle då det är slut på det och vi som tänkte ta en kvälls ficka :)

Och inte kan jag träna imorgon heller då jag ska ivåg på förmiddagen, men jag får väl se om jag inte kan gå på torsdag morgon, måste ju fan börja ta tag i detta nu innan allt går för långt och månaderna är slut innan resan. Vilket är om 68dagar. Fan va skönt det ska bli att komma till värmen igen !!!

Nu blir det nog fan en liten långsam promenad till centrum, kansek se om johanna är hemma och vill dricka lite kaffe med mig :) Ha det !

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR