Helgen som varit.

Ja då ska vi se vad lilla jag har gjort i helgen da !

I fredags blev det så att vi hade en liten myskväll och bara låg i soffan och myste. Vilket var helt otroligt skönt och härligt. Vi käkade en god middag som bestod i pizza och kebabrulle. Blev lite film och en halv tidigt kväll då lördagen skulle bli en tidig och händelserik dag.

Vaknade väl inte direkt utvilad om jag ska vara ärlig efter en kväll då vi båda mådde illa och inte riktigt kunde somna. Men upp kom vi efter mycket om och men. Jag kastade mig in i en dusch för att vakna till medans sambon drog sig lite till. Sedan blev det kaffe och frukost för att sedan packa ihop oss och körde iväg till solna.
Det var dags för mig att klättra lite på klättercentret. Jag kom dit och var väl lite nervös av någon anledning men efter halva dagen försvann iaf det, hehe.
Men det var ju fan inte lätt att bouldra som jocke hade fått mig att tro genom att titta på honom. Men det var över förväntan riktigt riktigt roligt. Jag var lite försiktig i början och det släppte väl också lite men sen tog nerverna över och jag blev riktigt feg och vågade inte riktigt ta det sista greppet för att klara en vägg. Men det var ju lite längre upp än jag klarade av med det lilla lilla stödet jag hade under foten som jag inte alls litade på. Så mer eller mindre kan jag ju berätta att jag inte klarade av en enda led på någon vägg. Men jag försökte och vi både var nog lite stolta över att jag tyckte om det, försökte och inte direkt gav upp någon gång (:  Sen skulle vi se hur kul det skulle bli på söndagen då jag nog måste meddela att jag har ju inte direkt rört mig eller tränat något speciellt eftersom skolan tag allt för mycket tid och jag sitter mest här i soffan och pluggar hela dagarna.

Senare blev det att åka över till min mor o far för att hämta lite öl, cider och en jävla massan äpplen. Det kommer nog få bli lite äppel paj i veckan av dessa goda röda äpplena. På kvällen blev det lite öl, saw 1 och prat med tim här hemma och vi tre hade en bra och trevlig kväll. Den blev inte jätte lång och vi kom i säng rätt tidigt.
Jag vaknade tidigt då vi även hade ställt klockan och ska upp ur sängen när jag inser att jag har fan träningsvärk i hela jävla över kroppen. Jag vill verkligen inte röra mig men min älskade sambo börjar bråka med mig i sängen och hela kroppen värker som otroligt mycket. Detta signalerar bara för mig att jag är och/eller kommer bli stor, lat, äcklig, fet, otränad jävla kossa om jag inte gör något åt detta.
Efter en frukost i soffan så åker vi hem till svärmor och lämnar en massa äpplen där för att sedan dra oss till viksjö och träffa familjen Ell-Kärrholm. Vi åkte till bromma blocks för att gå lite i affärer, leka lite med tåg, äta lite mat och bara ha det bra. Det var en riktigt riktigt bra dag och det var otroligt kul att träffa dom igen.

På kvällen ville jag inte mer än ligga i soffan och dö men det blev ett ritkigt mysigt bad som mjukade upp hela mig, även mitt huvud tror jag. Men det var riktigt skönt, sedan blev det en sen middag, lite mys framför tvn med becka film och popcorn. Sedan gick vi och la oss och här sitter jag nu (:
Det sämsta med hela denna helgen var att under söndagen hade vi inget internet, eller det funkade kanske någon minut åt gången så vi kunde knappt använda det. Men det gick ändå och vi överlevde även den dagen :p

Idag har jag pluggat, dammsugit soffan som vi pratat om ett tag, och fyyyyy fan va skitig den var under alla kuddarna. När hjärtat väl kom hem hamnade vi både i köket och städade det lite mer grundligt eftersom vi inte orkade under helgen. Så nu sitter jag här ensam igen då han drog iväg för att byta filter i bilen och väntar på att få börja med maten. Börjar bli riktigt riktigt hungrig nu !!!

Ser fram emot imorgon också då jag och bästaste johanna ska ner till gymmet och träna kl11, jag hoppas bara att träningsvärken som nästan är borta har förvunnit helt till imorgon. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att börja röra på sig och bara ta hand om sig själv lite mera nu !
Sedan på lördag blir det att klättra igen och nu jävlar ska jag klara någon led, annars blir jag arg. Men det ska bli kul att göra det igen och jag tror nog att jag och älsklingen nu har en hobby som vi både kan utföra och ha kul tillsammans. Nu ser allt väldigt ljust ut igen och jag älskar livet....
Juste, gyn undersökningen i torsdags gick väldigt bra och min cysta är borta och allt ser bra ut. Så så länge jag inte får ont igen så är det inget jag behöver oroa mig för. Det tackar vi för och hoppas jag aldrig mer får så ont som jag hade för 2månader sedan när vi hittade cystan.

Såå, det var nog min helg, hur var eran ?! =)

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR