Ha-begär.

Nu har jag kommit in i mitt årliga ha-begär igen.
Det är så mycket som jag skulle vilja ha just nu från olika butiker och liknande. Men som vanligt är det lite mer som lockar som råkar vara från H&M. Det är bara så himla tråkigt att man inte bara kan gå in, köpa några av varorna och sedan vara nöjd. Nej nu måste man tänka så otroligt mycket på vad allt kostar och allt. Jag avskyr verkligen att csn ändrade mitt beslut och tog tillbaka pengar.
Kläder, skor, smycken, hår produkter och en massa annat roligt som alla vi tjejer alltid vill ha och köper på oss i mängder. Skulle så gärna vilja köpa allt nu !!!
Jag förstår inte riktigt hur jag får månaderna att gå runt men på ett vänter gör dom ju det, mycket av det är tack vare min underbara sambo.
Plötsligt händer det...kanske ska börja skrapa lotter eller liknande och bli miljonär. Det kanske vore det bästa just nu, och det roligaste. Då skulle jag dämpa mitt begär och njuta av alla nya saker :) Då skulle jag verkligen bli glad och njuta.

Så länge får jag väl drömma och hoppas på andra saker !

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR