fortfarande smärta.

Jag har fortfarande otroligt ont i magen och nedre delen av magen. Det känns inte alls lika våldsamt som när jag behövde gå till gyn sist men det gör ont. Jag vet inte om det kan vara cystan igen eller om detta nu är lite blandat av mycket som händer runt omkring mig eller om det faktiskt är båda delarna. Men jobbigt är det iaf och jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Har iaf en alvedon i kroppen och sen får vi väl se hur jag mår efter den har lämnat kroppen.

Det är ju faktiskt träning ikväll men jag vet inte hur jag ska göra med den än, tar en sak i taget tror jag. Blir oftast bättre då har jag lärt mig...den hårda vägen också =) Skulle vara skönt att bara totalt tok köra på gymmet och yogan för att sedan bara komma hem och sova, men gör det såhär ont kommer jag knappt att kunna ta mig till gymmet så vi får se...

Kanske blir lite mer plugg gjord idag då jag har längre tid på mig men vi får allt se, karln kommer ju hem tidigt idag så kanske blir att jag slarva, men han brukar vara så duktig på att få mig att göra det jag ska göra :) Men jag skulle verkligen behöva hjälp med en sjukt tråkig och jobb uppgift just nu, någon som känner sig manad ?!

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR