Ut i kylan.

Klarar fan inte av att sitta inne längre.
Så jävla tråkigt, så nu borde & ska jag (på tiden) ut och röra på mig. Vet inte riktigt vart eller varför jag ska någonstans men vi får väl se vart jag hamnar och när jag väl kommer tillbaka.

Men nu börjar jag bli trött på att bara sitta här, även fast jag borde vara hemma och verkligen städa men det finns en dag imorgon, kan ju inte direkt ta morgondagens jobb redan idag, då kommer jag ju verkligen ha tråkigt imorgon och det är inte okej !!!

Så nu ska jag på med lite kläder gå ut och bara gå... min kropp kommer nog inte gilla det men efter att tittat på den i spegeln idag så gillar jag inte synen så !! Men att ta tag i det blir efter jul, lite sent att göra det nu.

Nej nu går jag ut.
Ut i den hemska kylan.
Bye bye.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR