sjukdom igen ?!

Mår inte alls bra.. inte alls..
Det är inte okej, verkligen inte okej.
Jag tycker att jag varit dålig och nere påtok för länge nu och jag hade verkligen klarat mig utan detta. Men nu är det här och jag klarar knappt att ta mig upp ur soffan för att hämta vatten, mat eller gå på toa utan att jag tror jag ska svimma, kräkas och ramla ihop på golvet !

Va fan är det för fel på mig nu da ?!!!?!?!?!?!???

Kroppen värker non stopp och även fast jag fått grymt sköna massager av hjärtat har jag fortfarande ont. Det är jobbigt att behöva sitta så mycket och plugga nu men snart snart snart är jg klar med även denna termin. Har ju iaf 9dagar på mig att göra klart allt. Efter det har jag lovat honom att vi ska vara lediga tillsammans och bara njuta.

Och jag hade ju verkligen sett fram emot träningen idag, men med en ostabil mage, en nästan igensvullnad hals så vill jag inte gå ner i kylan till gymmet för att svettas som en gris och sedan gå hem i kylan igen och hamna i ett varmt bad.... tror det inte är så bra att bolla fram och tillbaka mellan kylan och värmen när man mår dåligt redan. Men jag hoppas att jag kanske kan ta mig till gymmet imorgon eller på torsdag.. Måste börja ta tag i den biten igen och verkligen komma i form. Varit väldigt dålig på det nu..känns mindre bra !!!

Känns fan som att jag har feber så nu blir det att bädda ner sig i soffan igen, ögna igenom det jag skrivit idag och se om jag e klar eller inte... sen kanske det blir lite te och musik i mörkret bara för att varva ner innan sambon kommer hem ! :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR