panik...på riktigt !!!!

Nu är det inte bara sambon, syrran och halvt pappa jag inte riktigt kommit på något bra att ge i julklapp.. Jag har ju för fasiken glömt min lilla ängel Theo.. fy fy fy fy fy skäms på mig !!!!!!!
Detta är inte alls bra, inte alls okej, nej nej nej.

Då ska man börja fundera igen ju, vad ska man ge till en 16månaders bebis ?!?!?!?!?!?!
Suck, hur kunde jag glömma denna underbara lilla kille ?
Jag skyller på skolan och min brist på sömn sista tiden :)

Någon som har förslag på vad jag ska hitta på honom ?
Eller någon annan av ovanstående för den delen så delge mig gärna med ideer och förslag !

ps: glöm inte att mitt csn bidrag inte är stort :D så gränser finns tyvärr på den fronten men annars är det bara att ge förslag... dom kommer dock kanske inte att bli visade då Theos mor och min familj tittar in här lite då och då, dom ska ju inget få veta såklart :p

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR