Nyss vaknat.

-17grader, mörkt, kallt och hemskt....

Det är fan inte kul att vara i Sverige dessa månader.
Men då jag missat några genom åren pga resor och annat ser jag fram emot andra julen i rad hemma. Nu har dock ordet hemma fått en ny innebörd sedan jag blev sambo, men då kan det vara i livet. Men jag tycker fan inte det är roligt när det är såhär mycket snö, det är svinkallt och hemskt mörkt hela tiden. Då vill jag bara bort igen, men snart åker vi ju :)

Igår var en både bra och mindre bra dag. Fick börja den med att städa och torka ut hela jävla kylen. Den var inte så mysig när yoghurt och dricka hade runnit ut. Det var verkligen inte det roligaste att starta ens dag med kan jag ju säga er. När jag efter mycket om och men blev klar med det såg fan hela köket hemskt ut.
Mitt uppe i städningen av köket kom Johanna förbi också, alltid lika mysigt och trevligt att träffa henne. Vi drack en otroligt massa kaffe, pratade skit och sedan åkte vi till kakan för att shoppa lite i sista minuten. Det gick mindre bra för mig kan jag ju säga, hittade inte alls det jag var ute efter.
Jag hoppas du blev nöjd tjejen iaf!!!!

Som ni säkert märkte så har det kommit en leksak hem till oss nu. Käraste fick nämligen en iPad av jobbet i julklapp och det var tisdagens stora nöje under kvällen. Vi lekte, pillade, och trixade med den länge. En smart grej, måste jag nog erkänna. Ska jag vara ärlig så sa jag till honom att han inte skulle gräva ned sig i denna nu, att jag inte skulle pilla på den och ja, lite annat i den tonen. Och jag hade tänkt fullfölja det, men när han nu imorse innan han gick gav den till mig och sa, se vad som går på tv, ha så roligt....
Ja, men då måste jag ju leka lite med den, ellerhur ?!?

Så nu ligger jag fortfarande här under täcket i värmen, bloggar lite och funderar kring vad jag ska göra idag. Men innan jag tar några beslut om det så ska jag nog sätta på lite kaffe först och sedan blir nog dagen riktigt bra, så länge jag slipper gå ut ;). Men ja, ipaden är helt otrolig, jag gillar den verkligen så nu kommer vi nog bråka om den här hemma, men han måste få lite företräde då det är hans, men ändå.. Men den ligger ju så bra i min lilla hand, nja kanske inte direkt, men nästan iaf. Den är skön att hålla i fast att den är så stor. Så funderar ni på att skaffa en, do it !!! Me love it !

Upp och hoppa alla nu.
Nu blir det kaffe...mmmm...
Men hur kunde nästan en timme försvinna ?!
Sluta nu. Punkt. Kaffe.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR