Nu tar vi nya tag.

Idag har verkligen varit en riktigt bra dag !
Jag nästan gjort klart en av dom sista skoluppgifterna.
Skrev och skrev och skrev i flera timmar på förmiddagen. Ja ni hörde rätt, förmiddagen... Lilla jag har ju blivit väldigt duktig nu på sista tiden då jag går upp när min sambo går upp..05:30 pratar vi då :)
Så snart är jag färdig med denna uppgift och det är otroligt skönt. Men jag ska tacka mor och son Fjäll som har hjälpt mig lite under dagen med att förklara en del frågetecken och sett till att jag varit på rätt spår och gett mig lite tips och råd. Tack så jätte jätte mycket säger jag till er båda !!!!

Så jag har verkligen börjat hinna med mycket under mina dagar. Vilket har blivit väldigt givande för mig måste jag säga. Jag fick även otroligt fint besök idag av en underbar vän. Det vart varken mycket gjort eller sagt mellan oss under dom timmarna hon var här men det var skönt att få träffa henne och bara vara i hennes sällskap för en dag.

För att sedan få dela en riktigt god middag med min underbara pojkvän för att han senare skulle åka iväg igen och lämna mig här ensam. Men det är okej, han ska ju ändå ordna med lite julklappar åt mig. Så jag kan ju inte direkt sura om jag ska vara ärlig :) Så jag bestämde mig för att träffa johanna en snabbis och handla det sista inför våran bak och pysseldag del 1 imorgon. Så nu är det mesta ordnat och jag ser fram emot att få börja och ha en rolig dag med henne :)

ÅH det känns så jävla bra igen... dock är jag förbaskat trött men för stunden gör det inte ett skit. Sova kan jag göra när tiden är mogen som någon brukar säga till mig :p

Nu blir det lite te och så ska jag krypa ner under filten och bara njuta av ensamheten innan jag kan njuta av att ligga under filten eller täcket med han, han som betyder allt. Fan va lycklig jag är !!!!!

xoxo


Millan

Sv: tack gummsan <3


Blogg: http://millan1985.blogg.se/
Millah

Grattis=)

Du har vunnit en tävling i min blogg:

http://millahoman.blogg.se/2010/december/grattis-11.html#comment



Kramar


Blogg: http://millahoman.blogg.se/
Millah

oj hade ju skrivit fel namn haha=) jag ändrar så kika snart igen kram


Blogg: http://millahoman.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR