Nu kan julafton komma !

Exakt så känner jag just nu... Nu kan julafton verkligen komma.
Jag har nog inte allt för mycket att göra nu längre och jag vill inte bara sitta en vecka och titta in i veckan, så kan vi inte nu flytta fram julafton och fira den, ja kanske inte imorgon men på onsdag istället !? Vad säger ni ?!

För just nu står det sista i ugnen och den sista julklappen kommer bli inslagen så fort kaffet tar slut i muggen min. Så jag tror nog att jag faktiskt hunnit allt.. Vi får se:

Bakat lussebullar - ja
bakat saffransskorpor - ja
bakat rocky road - ja
bakat 2olika kolor - ja

sambons julklappar - ja
min familjs julklappar - ja (en liten detalj kvar bara men det måste ske på självaste julaftonen)
hans familj - japp.

Sedan är det bara lite städning kvar så ja, nu kan fanimig julafton komma så det är över för denna gång :p
Ja gott folk, nu ska jag kolla mina skorpor, ha en dejt med dammsugaren och sedan kasta mig i soffan för lite välförtjänad vila.
Hur går det för er alla med förberedelserna inför julafton ?! Klara ?!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR