mindre panik !!


Nu börjar jag fan känna mig som mig själv igen.
Även som en levande människa igen !!

Hade nog bara fått ett riktigt jävla tuppjuck senaste tiden och det bubblade helt över. Kanske bra då man inte ska låta allt bara byggas på men icke bra ändå. Men men.
Efter en fantastisk dag hemma, träningen med johanna, middagen med älsklingen, handlingen sen inför fredagens julbak & julpyssel med johanna och en omgång av otroligt grymt (& befriande) sex i sängkammaren ;) så känner jag hur allt bara släppt inom mig och fan va bra jag mår igen. Alla spänningar och konstigheter är borta igen och jag har hittat min tråd och min väg i ljuset igen. Han är allt bra min älskade :p
Ska bli skönt att somna in i hans famn inatt och bara få njuta några timmar !!!

Vi har äntligen hittat julklapp till den underbara älskade gudsonen nu också. Åh det kommer bli så grymt, så bra !!! Han kommer kanske mest bli glad för kartongen, men vad gör det ?! Kan jag göra hans dag så är det bara ett stort stort plus i kanten ju. Hoppas hans mor och far blir lika nöjda som vi bara, men det tror jag allt :)

Som jag antog blev karln otroligt nyfiken och som ett litet barn när han såg julklapparna med hans namn på idag... han tror sig redan listat ut ett pakets innehåll, ja du hjärtat. Vi får väl allt se om du har rätt om 17 dagar, hehe. Hoppas paketen med mina namn snart hamnar bland alla dom andra snart så jag också får klämma och känna lite !! Jobbigt det är att vara nyfiken.....

Nä, innan det bara blir en massa bloggskit här ikväll så drar jag mig nog tillbaka och ser om jag inte ska krypa ner i sängen eller om något annat får min uppmärksamhet, som t.ex. "katten" eller något liknande ;)

Ha en bra kväll och sov gott alla där ute!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR