Kärlek.

Det är något stort, starkt, fantastiskt, smärtsamt och ibland jobbigt. Man kan inte ha kärlek utan dessa ord och känslor. De väger upp varandra och gör att kärlek är något vi alla vill känna och vara omringade av.

Det är något stort att känna sig älskad av en annan person och dela allt vad livet har att erbjuda med denna person. Att få somna och vakna bredvid sitt livs kärlek gör att vardagen är fantastisk. Att höra orden "jag älskar dig" värmer hela ens kropp. Att din tid stannar upp när han tittar på dig i ett rum fullt av folk. Du får fortfarande fjärillar i magen när han kysser och rör vid dig. Hjärtat slår dubbel slag varje gång han håller om dig.

Ibland händer det även att vi gör mindre smarta saker, handlingar och ord som ibland kan vara pga av kärlek eller för kärlekens skull. Allt är inte medvetet men allt kan ändå såra. Det spelar ingen roll vad man egentligen säger eller gör. Det blir ofta jobbigt för båda parter och ibland vet man inte alls vad man kan säga eller göra för ställa saker iordning.

Sista tiden nu har jag insett att jag har varit på botten av flickväns & kärleks skalan. Jag har varit onödigt orättvis, tagit ut saker på helt fel person, varit irriterad över små saker och gjort saker värre än vad det egentligen är. Det är som att jag tappat tråden och inte hittat den igen. Jag har alltid varit duktig på att visa och säga vad jag tycker, tänker och känner. Det har varit flera saker som gjort att jag sista tiden inte riktigt har varit mig själv, men det finns ingen ursäkt för vad jag har gjort mot min älskade. Jag har varit ett riktigt svin och jag önskar att jag inte hade låtit det hända eller gå så långt, men det är alltid lätt att vara efterklok. Mitt dåliga samvete skaver verkligen och jag mår skit av detta. Men när man har nått botten kan man s.k "glädjas" av att det kan inte bli värre utan bara bättre härifrån. Och tro mig, det är ett måste just nu.
Han vet att jag älskar honom över något annat och att han verkligen betyder allt för mig ! Men vetskapen är inte allt. Kan jag inte visa det för honom spelar orden inte så mycket roll. Jag vet att det finns bitar jag måste bli bättre på och saker jag måste ändra på, Och tro mig.........!!
Jag älskar verkligen honom mer än något annat. Det är han som får min värld att snurra. Det är han som gör allt värt det. Han får mig att må så otroligt bra och han gör mig lycklig som aldrig förr. Det finns bara han i min värld, i mitt liv och han är mitt allt. Han är helt fantastisk och underbar. En omtänksam människa som kan få mitt att skratta så fort jag bara vill skrika och gråta. Jag tror inte han förstår hur mycket han egentligen betyder för mig och hur mycket jag verkligen älskar honom.

Jag har världens bästa karl och jag ska aldrig, aldrig, låta honom misstro eller glömma det. Jag skulle göra allt för honom, oavsett vad! Jag älskar dig så enormt mycket Joakim !!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR