Julen .

Åh julen har verkligen varit helt otroligt bra detta år !

Jag hade verkligen en otroligt mysig morgon, vaknade tidigt, gjorde frukost på sängen till älsklingen, väckte honom med klappar och kaffe. Han bokstavligt-talat flög upp ur sängen och ville öppna sina paket.
Jag tror att han blev väldigt glad för sina klappar och jag blev jätte glad och nöjd tilll tusen. Min nya externa hårddisk är ju bara för grym, och skorna... åh här ska det klättras :)
Han är för fin min karl !!!

Efter att vi både kommit i kläderna, fixat oss och allt sånt så bar det av till mina föräldrar och syster. Det var en mysig dag med lite mackor, fika och klappar. Utdelningen och öppningen flöt på som alltid och jag fick nog allt och lite till som jag ville ha :)
Mest glad för denna omgången klappar är jag nog för den super super sköna och fina morgonrocken i fleece, plånboken jag velat ha så länge och så självklart bidraget till våran efterlängtade resa !!!! Väldigt glad över att syrran var hemma också, kärlek !!

När vi hade mellan landat hemma, tagit fram godiset, packat ner flera klappar så bar det av till hans familj. Det var otroligt mysigt där och maten var verkligen jätte jätte god !! Efter maten, under min halvtimme med fruktansvärd jobbig huvudvärk så spelade vi lite yatzy. Gick nog inte jätet bra för mig, men tur var ju att vi inte hann räkna ihop det innan det var dags för mera fika. Sedan blev det drinkar efter drinkar till utdelningen och öppningen av alla klappar. Åh det var så mysigt. Det var skönt att bara sitta och njuta och inte ha det lite fort som hemma hos min familj. Jag fick jätte fina saker även där. Riktigt fina saker ! Gillar verkligen örhängerna jag fick av linda, så otroligt fina !!

Att skriva ner allt jag fick kommer ta på tok för lång tid och plats så skriver inte ned det men jag är otroligt glad för allt så tack alla !

När vi väl kom hem sedan var det bara att kyla ölen, spriten och läsken. Sedan började festen. Det var härligt att träffa alla goa, glada människor och prata, fira och ha det bra för en kväll. Runt 6 orkade jag inte riktigt mera och som tur var så försvann dom sista gästerna då så jag fick hoppa ner i sängen och sova. Dock kunde jag inte sova länge eller skönt så lördagen var jag uppe tidigt och städade och bara gled runt i lägenheten medans sambon sov.
Jag åt lite frukost och drack kaffe innan jag satte på en film. Under filmen kom han ut och la sig vid min sida och halv sov i min famn. Sedan låg vi och halv kollade på serier och så innan pizzan kom till middag..
Efter ännu en film blev det sängen för oss båda och nu sitter jag här med en kopp kaffe i handen och funderar på vad dagen har att erbjuda :)

Hur var eran jul ? Fick ni det ni ville ha ?

Tack o hej för mig.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR