En veckas frihet..

Och ibland undrar jag om vi verkligen gjort rätt val.
Dock är det mest jobbigt för honom men jag kan ju inte påstå att det är en dans på rosor.

Jag är glad att vi ändå har klarat en vecka och några timmar nu men ändå,
GE MIG NIKOTIN OCH TOBAK.
Dessa skit snus, onico, fy fan i helvete va äckliga dom är efter några dagar.
Och deras pepparmint, dom bara svider och gör en knäpp.

Men jag ska fan klara detta. Det kommer att gå och det kommer vara värt det !!
Hoppas bara vi blir två om att sluta, men jag kommer inte tro mindre om hjärtat om han nu väljer att gå tillbaka och snusa, det är hans val och jag vet hur gärna han skulle vilja det idagsläget. Men detta ska nog bli bra !

Tack och lov har huvudvärken och det dåliga humöret släppt och försvunnit nu och bara det är ett riktigt bra tecken, och det är ju trevligt att jag nu kan vara glad och snäll på fredag mot er alla =)


På återseende.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR