2timmar senare.

Känner mig fortfarande lika trött som när jag vaknade och gick upp för lite mer än 2timmar sedan.
Jag har haft en sisådär natt igen men den har ändå varit bra, legat inlindad i älsklingens armar så jag ska verkligen inte klaga.

Men jag hoppas att morgonen och dagen kommer bli bättre. Det händer ju ändå en massa roliga saker idag :)
Just nu håller jag på med lite skolarbete och pillar på dom, snart färdig, fan va skönt ! Jag har även börjat lite sakta med att ta tag i bombnedslaget i köket som vi ställde till med igår. Inte för att jag egentligen fick städa eller så idag, men ibland kan jag bara inte hålla mig borta, det är en skön rast under dagar då jag bara pluggar.
Sedan kommer det även att bli lite träning idag med bästa johanna (som alltid). Ska bli dunder dunder skönt att bara få svettas och få ut all skit och bara få få kroppen att vrida sig av smärta och träningsvärk imorgon. Åh va skönt det ska bli !!!!

Sen köpte jag lite god mat till hjärtat igår när jag handlade så ikväll ska han få mums mat. Hoppas han gillar den hemlagade potatissalladen bara, men jag tror att allt kommer slinka ner fort i hans mage om jag känner honom rätt :)
Ska slå inte lite julklappar idag också så högen här hemma växer och jag tror karln kommer bli lite frustrerad när det kommer flera till honom, men han är ju som ett litet barn, så det är riktigt roligt att se honom sitta på golvet med stora ögon, skakandes och klämandes på paketet och sedan sucka lite när han varken får öppna det eller få ledtrådar på vad det kan vara. Han är så fin denna människa !!!

Nu ska det iaf bli frukost, lite pill o köket under tiden och sedan julklapparna tror jag innan jag gör det sista på detta skolarbetet.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR